"Στο Μορέα θα έδιναν 847 εκ, έδωσαν 1,44 δις και έπονται εκατοντάδες ακόμα!"

Ερώτηση Χουντή στην Κομισιόν για τον έλεγχο έργων και συμβάσεων



21-12-2015 13:20   

Επίκαιρη ερώτηση προς την Κομισιόν υπέβαλε ο Ευρωβουλευτής της ΛΑ.Ε. Νίκος Χουντής την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο του Μορέα.

Συγκεκριμένα, την προηγούμενη Κυριακή η ελληνική κυβέρνηση κατέθεσε στη Βουλή φάκελο προς ψήφιση σχετικά με το υπερχρηματοδοτημένο έργο του οδικού άξονα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα & Λεύκτρο-Σπάρτη). Ο κ. Χουντής λοιπόν με ερώτησή του προς την Κομισιόν ζήτησε τα στοιχεία που έλειπαν από το φάκελο αυτόν.

Όπως τόνισε στην ερώτησή του ο Ν. Χουντής, «το έργο ξεκίνησε με ποσό κατασκευής κατ αποκοπή 847 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι σήμερα έχει απορροφήσει 1,44 δις ευρώ και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί»!!!

Αφού σημείωνε ότι, «η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου είναι επιδοτούμενη και η επιδότησή του έχει ξεκινήσει από το 2010, όταν βρισκόταν ακόμη στο πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής», κάλεσε την Κομισιόν να δώσει ένα πλήρες «ιστορικό της μέχρι τώρα πορείας του έργου και των σχετικών χρηματοδοτήσεων (ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εθνική χρηματοδότηση, εγγυήσεις δανείων από ΕΤΕπ, εισπράξεις από διόδια, δηλωθείσα ιδία συμμετοχή, κλπ)» και να το συγκρίνει με το φυσικό αντικείμενο που έχει εκτελεστεί μέχρι σήμερα.

Ταυτόχρονα, ζήτησε να πληροφορηθεί αν «έχει υποβληθεί η αναθεώρηση της σύμβασης, που βρίσκεται ενώπιον του ελληνικού κοινοβουλίου, στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, όπως προβλέπεται για τον περί κρατικών ενισχύσεων έλεγχο» και πώς σχολιάζονται τα «περί επιπρόσθετης επιδότησης 330 εκ., που θα αφορά και σε λειτουργικά έξοδα (χωρίς αυτά να έχουν εγκριθεί από το Δημόσιο), περί ΦΠΑ που θα βαρύνει το Δημόσιο και περί καταβολής του υπόλοιπου της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου (ύψους 51 εκ. ευρώ), πριν ολοκληρωθεί το έργο».

 
Αποστολή της δικής σου   είδησης   ή   αγγελίας

Το δικό σου σχόλιο